lauantai 28. huhtikuuta 2012

RevitaLash - ripsien kasvattaja.

Mulla oli yhteensä vuoden putkeen ripsienpidennykset. Rakastin niitä niin paljon, ja Cherry Mamasin Carita tekee ihan parhaat pidennykset Tampereella! Cata on vielä ihana ystäväni, ja kävinkin hänellä ekaksi ihan kotona ripsiä ottamaan. Sitten hän perusti tuon liikkeen, ja siellä on jatkettu.

Pidennykseni. Varmaan joku 13mm. Anteeksi muuten ällöttävä naama. :D


Jouduin kuitenkin tekemään tuossa jokunen kuukausi sitten päätöksen, että luovun ripsistäni. Halusin törsätä rahaa vähän laukkuihin, niin piti sitten jostain tinkiä. Otin ripset pois, ja hyi kamala kuinka nysät omat ripseni olivat! 

Otin kampaajani suosituksesta käyttöön RevitaLash -tuotteen. Se on seerumi, joka kasvattaa ja tummentaa ripsiä. Olen laittanut ainetta joka ilta ripsiini ja myöskin kulmakarvoihini. Ja olen kyllä ollut tyytyväinen tuloksiin!


Ripset ylhäällä käytön alussa, eli heti pidennysten jälkeen. Vai voiko edes sanoa, että ripset?
Kun ei niitä näy. :D  Keskellä nyt ilman ripsiväriä. Ja alimmassa ripsivärin kanssa.

Ylhäällä ripseni nyt ripsivärin kanssa. Alhaalla pidennykset.  Alhaalla on myöskin luomiväriä yms eli näyttää siksikin niin paljon paremmalta. Mutta ÄÄÄÄ. tässä näitä kuvia katsellessa alkaa tulla ikävä noita pidennyksiä. Ehkä kesällä sitten........... 

Ihmeidentekijä. 


Sivellin on erittäin hyvä ja sillä on helppo levittää ainetta ripsien tyveen.

Kampaajalla käyn täällä. Ja sieltä saa RevitaLashia ainakin ostettua. Lisätietoja tuotteesta: http://www.revitalash.fi/revitalash.html

5 kommenttia:

  1. Minkä hintasta toi on ja kauanko kestää? :) mulla ripsipidennykset vetää viimesiä ja omat ripset ihan kauheet..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Maksoi n.110 euroa. Hintavalta tuntuu, mutta jos vertaa siihen mitä ripsienpidennyksiin menee, niin halvemmalla pääsee! Kestää ainakin puoli vuotta tuo yksi pikku pullo. Ja vielä jos käyttää tosiaan pelkkiin ripsiin, niin ehkä pidempäänkin. Minä kun olen laittanut myös kulmakarvoihin..

      Poista
  2. Hei noi sun ripset on ihanat! Mun pitää tänään soittaa ja kysyä, että olisko tuurilla jo perjantaille aikoja :D

    Noi sun omatkin ripset ton seerumin ansiosta, siis wau! Tosi nätit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi kiitos :) ja joo toi seerumi on ollut kyllä tosi hyvä ostos.. :)

      Poista
  3. Hei! Satuin löytämään postauksesi googlatessani Revitalashia. Teen juttua ripsiseerumeista ja olisi suureksi avuksi, jos voisit kertoa kokemuksistasi kyseisestä tuotteesta. Jos haluat auttaa jutun teossa laita minulle sähköpostia osoitteeseen salla.hekkala@yle.fi

    VastaaPoista